Nume echipă: IMPACȚIII

Organizația gazdă: Beard Brothers

Valoarea finanțării: 2.500 lei

Povestea proiectului:

„În anul 2010 a apărut festivalul Ghibstock, care, alfat la cea de-a 7-a ediție, a devenit o tradiție și ne dorim păstrarea acesteia. Festivalul s-a dezvoltat de la an la an prin dimensiunea amplă a acestuia, impactul asupra comunității, activități mai complexe, provocări mai mari. Mulți liceeni nu sunt implicați în viața culturală, evenimente culturale și nu sunt consumatori de cultură, dar în același timp manifestă nevoi culturale specifice vârstei lor, la care nu se răspunde prin suficiente evenimente specifice. Totodată, liceeni doresc să se implice social, dar de multe ori nu cunosc instrumentele și modalitățile prin care să o facă sau nu pot identifica un cadru care să le ofere comfortul necesar. Promovând anumite valori si principii în cadrul festivalului, ei au devenit mai conștienți asupra problemelor comunității în care trăiesc.

Proiectul este un model educațional care arată comunității dorința elevilor de a învăța lucruri noi, de a-și petrece timp în școală, de a se implica în comunitate și de a da mai departe tot ce învață. Este o oportunitate excelentă prin care persoane din diferite sfere de proveniență, elevi, profesori, părinți, organizații, activează împreună pentru servirea unei cauze nobile. Dovada că liceenii din clubul IMPACȚIIII au reușit de repetate ori să aducă de partea lor sponsori și parteneri care împărtășesc aceeași viziune.

Festivalul este unic la nivel național si constituie un model de bună practică în ceea ce privește activarea comunității clujene, implicarea tinerilor în viața culturală, încurajarea spiritului de inițiativă în rândul lor și inițiere de parteneriate durabile între actori sociali."

Aplica la fondul YB