site
Nume echipă
: O.C.D

Nume organizație gazdă: Asociația Tineretul pentru Dezvoltare Locală Cluj-Napoca

Valoarea finanțării: 2300 RON

Povestea proiectului: Acest proiect a luat naștere într-o întâlnire a CJE-ului, Bex-ul a dorit ca adunarea generală să facă un proiect cap coadă fără implicarea lor. Așa că au început să curgă diferite idei foarte bune, dar care erau legate de școală, și de această dată se dorea ceva distractiv, ceva să unească elevii din Cluj , să socializeze, să se simtă bine.

Eu (Raul Oltean) sunt o persoană care cu greu își face curaj să vorbească în fața unei mulțimi dar și după ce o fac nu mă mai opresc. Și am început sa le zic "Ce ar fi să facem un fel de petrecere de cartier în care ne distrăm, cunoaștem oameni noi și strângem fonduri, cum vedeam când eram mic în filmele Disney și mereu mi-am dorit să se întâmple și în Cluj". Adunării generale i-a plăcut ideea, la fel și Bexului așa că la momentul votului s-a ales proiectul Ziua Elevului. Următoarea săptămână trebuia să venim cu un plan, cum ar arăta această zi. M-am pregătit o săptămână întreagă pentru că îmi doream să coordonez acest proiect. Mi-am prezentat ideile și ceilalți au venit cu alte câteva idei. S-a schimbat numele în "Ziua Elevului Clujean", am ales ca locație Parcul Babeș, mai târziu aflând că este în construcție și am schimbat locația, astfel ajugând la Parcul Rozelor. În acea întâlnire a consiliului au fost aleși responsabilii de proiect. Inițial au fost 5 doritori, iar din 5 am rămas 3 responsabili, respectiv Căzan Dan, Dăncilă Vlad, Oltean Raul. Era ultima zi în care se depuneau proiecte la YouthBank, nici unul nu aveam experiența necesară dar totuși ne-am străduit să completăm aplicația și am trimis-o în ultimul moment, la ora 23:00. Aveam emoții mari pentru că știam că nu este cel mai bine scris proiect pe partea de buget, dar am ajuns printre proiectele finantațe.

A urmat umblatul dupa aprobări, dupa sponsorizări pentru premii, dupa sonorizare, căutatul de muzicieni și trupe de teatru, dar cu ajutorul prietenilor și a voluntarilor am reusit să gasim. Cu ajutorul Teodorei din Quattro am dat de Bogdan Bratiș și Căminul 16(în perioada respectivă caravana X Factor aflându-se în Cluj), apoi Dan cu trupele Chilliz și Brigaderi și Raluca Marinescu, iar eu (Raul) am participat la conferința unde unul dintre invitați era Emeric Imre și l-am întrebat dacă ar dori să cante la ZEC, a fost de acord. Au urmat întâlniri cu voluntari, cumpăraturile necesare evenimentului și puțin stres cauzat de posibilitatea de a ploua (a plouat ...), și de posibilitatea ca tâșnitorile să se pornească la scena și să se strice apartura(asta nu s-a întâmplat).
Și a urmat ziua evenimentului, 31 Mai 2014, afară ploua și nu dădea semne că se oprește dar nu ne-am demoralizat, am continuat să pregătim zona, a ajuns sonorizarea la timpul stabilit, am amplasat standurile și scena. Timizi, au început să ajungă oamenii, apoi am început să ne jucăm. Au început și piesele de teatru: 3 fete de la Stroia au pregătit două comedii de Moliere, am avut o reprezentație și de la trupa de teatru a liceului Gheorghe Șincai și doi mimi. A urmat un moment de maximă distracție cu jocurile organizate, pe urmă au început concertele și, în final, a cântat Emeric Imre, care a închis frumos toată ziua, dar înainte de Emeric au fost aleși câștigătorii de la tombolă.
Noi, împreună cu voluntarii ne-am simțit foarte bine, a fost o zi bună și am atins câte puțin din fiecare scop propus.
Le mulțumim voluntarilor nostri, voluntarilor medicali de la Crucea Malteză și echipei YouthBank.

Aplica la fondul YB