site comoriNume echipă: Fetițele Powerpuff

Nume organizație gazdă: Fundația Danis pentru Dezvoltare Managerială

Valoarea finanțării: 1700 RON

Povestea proiectului: Ideea ne-a venit într-o pauză, chiar după ce ne-a fost prezentat programul YouthBank și ne tot gândeam ce să facem. Inițial treasure hunt-ul trebuia să fie în tot orașul, dar era destul de complicat să punem acest plan în aplicare, mai ales că trebuiau integrate și autobuzele. Primul loc frumos care ne-a venit în minte a fost Grădina Botanică.
Atât nouă, cât și prietenilor ne-a plăcut ideea așa că am trimis-o la YouthBank pentru a fi finanțată, aceasta fiind acceptată. La început nu ne-am dat seama cât efort și timp necesită acest proiect, dar am aflat pe parcurs. Cu toate că a fost mai greu la început, revizuindu-ne ideile am reușit să dăm viața acestei dorințe. Scopul proiectului era de a avea propriul nostru proiect și de a crea o zi de 1 iunie de neuitat copiilor.

Read more...

site dirtbikeNume echipă: Refresh

Nume organizație gazdă: Asociația Derzelas

Valoarea finanțării: 2250 RON

Povestea proiectului: Având dorinţa de a organiza un eveniment care să rămână în memoria clujenilor, noi am decis să ţinem o competiţie de ciclism. Având în noi gustul aventurii, am hotărât să nu fie o simplă competiţie, ci o adevărată experienţă plină de adrenalină. Aşa că am ales un nume pe măsură: "DirtBike Făget"
Weekenduri la rând ne-am luat bicicletele şi am cutreierat pădurile pentru a alege cel mai bun traseu pentru competiţia noastră. Astfel am marcat pe hartă un traseu cu o lungime de 7 km cu dificultate ridicată, presărat de peisaje superbe şi obstacole la tot pasul. Pentru marcarea traseului am folosit 3 biciclete şi un ATV. Distracţia nu a lipsit, ne-am murdărit cu noroi din cap până în picioare.
Un alt punct important al proiectului a fost să strângem cât mai mulţi sponsori. În final i-am convins pe cei de la "Lecom Birotica Ardeal" să ne ofere banda pentru a marca traseul şi rucsacuri pe care le-am dat ca şi premii. Cei de la "Aquina" au oferit 2 vouchere, iar "DaniArt" ne-a ajutat cu articolele de promovare. De asemenea "Arcadia Vit" au oferit ceasuri sport ca şi premii.

Citeste mai mult...

site ghNume echipă: IMPACȚIIII

Nume organizație gazdă: Fundația Noi Orizonturi

Valoarea finanțării: 2500 RON

Povestea proiectului: GhibStock, aflat la cea de-a cincea ediție, s-a desfășurat pe data de 25 aprilie în curtea Liceului "Onisifor Ghibu". Ca în fiecare an festivalul și-a menținut statutul de eveniment caritabil, fondurile strânse fiind utilizate pentru organizarea unei tabere educaționale pentru 26 de copii din medii defavorizate. În acestă tabară, copiii au avut oportunitatea de a participa la activități recreativ-educative prin utilizarea unor metode de educație non-formală.

Citeste mai mult...

ptsite noicreamNume echipă: Cneriștii

Nume organizație gazdă: Asociația Tineretul pentru Dezvoltare Locală Cluj-Napoca

Valoarea finanțării: 2500 RON

Povestea proiectului: Proiectul „Noi creăm viitorul" s-a născut în momentul în care membri „în vârstă" ai proiectului au conștientizat în cadrul unui interviu pentru o bursă lipsa acestei componente din educația elevilor. Inițial, ideea a debutat în toamnă pentru elevi liceeni clujeni. Observând cererea crescută pentru un astfel de eveniment, organizat minimalist pe atunci, și văzând impactul pe care îl au cursurile asupra participanților, aceștia au luat decizia de a organiza ceva mai mare, din care întreaga societate să aibă de câștigat. Imediat, lor li s-au alăturat încă alți 2 membri, și astfel s-a format echipa Cneriștii.

Citeste mai mult...

img 20140523 095337Nume echipă: ActIMPACT

Nume organizației gazdă: Fundația Noi Orizonturi

Valoarea finanțării: 1500 RON

Povestea proiectului: Proiectul "Învăţăm din greşeli" se desfăşoară pe parcursul a 2 luni şi jumătate, implică filmarea unui scurtmetraj tematic prin intermediul căruia să se transmită mesaje antidrog, antiviolenţă şi antialcool. Scenariul filmului are în centrul atenţiei povestea unui adolescent, care, în viața de familie și în cea școlară ajunge să fie napadit de gândurile negre ce îl conduc către drogurii, alcool și către anturaje nepotrivite. Pentru ca povestea să aibă un impact puternic asupra tinerilor, am ales ca finalul sa arate realitatea exact asa cum este. În cele din urmă, se urmăreşte diminuarea numărului de consumatori de stuperfiante, alcool şi tutun. Scurtmetraj-ul a fost difuzat in 12 şcoli şi licee, în mediul online, şi înspre fericirea noastră, am avut rezultate pozitive, în jur de 8000 de persoane au urmărit acest film iar 90% dintre ele au răspuns promt că sunt influenţate de filmuleţ, în bine.

Citeste mai mult...

Page 1 of 2

Aplica la fondul YB