noi orizonturiNume echipă : Noi 3

Nume organizaţie gazdă: Filiala Cluj a Asociației Ghidelor și Ghizilor din România

Valoarea finanţării: 1.300 RON

Povestea proiectului: "Totul a început când o colegă de clasă s-a oprit pe coridorul școlii ca să citească un afiș. Părea interesant, deci am decis să arunc un ochi. Întradevăr, idea de a obține o sumă de bani pentru a derula un proiect gândit de tine este excelentă. Concursul de orientare turistică a fost idea lui Andra (șefa de proiect), ea participând la zeci de concursuri asemănătoare.

Mulțumită ei am înțeles și noi (restul echipei, Ciubancan George si Hițicaș Bogdan) cu ce se mănâncă orientarea turistică. Am încercat să căutam ceva cât de cât nou, ceva care nu s-a mai încercat, și care nu e la îndemâna oricui. Nu am încercat în nici un moment să ne arătăm superioritatea, sau să ne mândrim cu ceea ce facem, ne-am dorit doar să ajungem să fim sponsorizați de YouthBank.

După ce ne-am înscris în proiect a urmat o perioadă de pauză, în care am completat doar mici formulare trimise de YouthBank pentru a-i convinge pe reprezentanți că proiectul nostru merită sponsorizat. A urmat interviul, unde a participat doar Bogdan. Oricine e stresat și are emoții la un interviu, dar de data aceasta singurul stres a lui Bogdan a fost aflarea numărului de telefon a celor două domnișoare care l-au "interogat". Odată cu trecerea timpului emoțiile au început să crească și întrebările au început să curgă: "da' oare mai așteptăm mult până aflăm dacă am fost aleși sau nu?", "oare ne-au ales?", "nu puteam fi mai convingători la chestionarul ăsta sau ăsta?". În ziua când am aflat marele răspuns am răsuflat toți ușurați, si credeam că partea grea a luat sfârșit, de acuma înainte e floare la ureche să punem în practică idea noastră. Ei, nu a fost deloc așa, ba chiar mai mult, ne-am înșelat, partea grea de abia atunci începea. A urmat încă o perioadă de pauză, am așteptat doar să se apropie termenul de începere a proiectului.

Cu două săptămâni înaintea desfășurării concursului ne-am pus pe treabă: am comandat afișe, am contactat sponsori, am cumpărat premii, am cerut avize, ne-am apucat de treabă în adevaratul sens al cuvântului. Totul a devenit mai interesant atunci când concursul bătea la ușă. Toate problemele deveneau urgente, nimic nu mai putea fi amânat, totul trebuia făcut pe loc, cât mai repede și cât mai bine. Așteptările de la acest concurs au fost mari, și din partea noastră, și din partea reprezentanților YouthBank și chiar și din partea opiniei publice. Noi suntem mulțumiți de ce am realizat și dorim să le mulțumim celor de la YouthBank pentru sprijinul acordat. Numai datorită lor am reușit să punem bazele acestui concurs, pe care sincer dorim să îl continuăm de acum înainte. Aveam nevoie de un mic impuls, iar reprezentanții YouthBank au fost aceia care ne-au dat imboldul necesar. "